peterjacqueline.reismee.nl

MONUMENT VALLEY

de 3 iconen vlak voor sunset

Reacties

Reacties

Glenda

Oooh, als ik dit zo zie, wil ik ook weer terug.
Wat is de natuur daar toch waanzinnig mooi!

maartenhendrikrijsdij@online.nl

Ik moet zeggen daar doen jullie het voor.
Mar ik heb even een mededeling, ik ben naar de oogarts geweest,en ik wordt de 15e voor staar aan mijn linkeroog behandeld, dat vindt plaats in Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht. Verder gaat hier gewoon zijn gangetje,veel pleizier en tot mails Daddy Cool

Petra

Mooie foto hoor dat laat Monument Valley in al zijn glorie zien

Pa Ma

Dit is inderdaad de foto waarvan wij een schilderij hebben, het blijft een geweldig gezicht.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!