peterjacqueline.reismee.nl

grand canyon (incl route 66)

Hoi Allemaal

P.s. Ik heb mijn laarzen goed bekeken, maar geen Karin kunnen vinden...kweet niet!!!

Oke, vertrokken in alle vroegte vanuitMV naar Route 66.

Seligman om precies te zijn. Helemaal leuk dit stukje route 66 met al die winkeltjes, allerlei soorten souveniers en veel andere 'onzin'. Na een paar uurtjes hielden we het voor gezien en zijn we weer in de auto gestapt en viaroute 66 naar de Grand Canyon gereden.

Natuurljk was de eerste aanblik van de Grand Canyonadembenemend. Heel anders dan MV. Wat ons wel gelijk opviel was de enorme drukte waardoor het allemaal heel massaal overkomt. Wel jammer want de natuur is prachtig zoiets kun je gewoonweg niet goed beschrijven.

Er worden bussen vol toeristen aangevoerd, heeel veeeel japanners, die allemaaal tegelijkertijd gaan ontbijten en dineren. Beetje jammer dat je dan wachttijden krijgt van een uur.

Maar goed, zijn lekker op stap gegaan, te voet, met de bus en met de auto. Jaaaa zo groot is dit hier, allemaal niet te bevatten. Voorbeeld: als je een overnachtingstocht gaat maken per ezel moet je dit 13 maanden van tevoren bespreken.

Na een super dag gehad te hebben gaan we lekker dineren in het restaurent vanhet tophotel El Tovar,dus de verwachtingen zijn hoog gespannen. Na een dag bezig geweest te zijn wil de innnerlijke mens ook iets.

Morgenochtend vertrekken we naar Bryce Canyon, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Wordt vervolgd, en we zien jullie reakties graag tegemoet.

Gr Peter & Jacqueline

Petra

Hoi hoi, gek wordt je van die kut Japanner!!!
In Hawaï konden we ze op een gegeven moment ook niet meer zien, weet je vast nog wel ;-(

Maar de natuur ja de natuur is adembenemend.
Voelde jullie je ook heel klein toen je daar stond?
Het is zo wijds dat er geen einde aan lijkt te komen. Heb je die grote kraaien nog gezien en wellicht ook adelaars.

De foto's zijn heerlijk om te zien, fijn dat jullie overal zon hebben dan is het mog mooier.

Op naar Bryce ohhhh dat is ook weer zo anders en super mooi. Samen wel even een stukje afdalen daar hoor, je kunt er lekker doorheen lopen.

Ik wacht jullie ervaringen af.......

Pa Ma

Aan de Japanners raak je zo langzamerhand wel gewend, je komt ze over heel de wereld tegen.

Nu jullie het zelf ook hebben krijg je pas het gevoel bij al die verhalen van ons hoe mooi het wel niet was.

Elke foto die je schiet is mooi door de kleuren en de zon.

Seligman spreekt voor zich een beetje kits, maar je moet het gezien hebben en met de voorstelling dat deze weg vroeger de enigste grote route was van Chicago tot Los Angelos.

Nou vandaag maar weer lekker op pad met die mooie car.

Zien de volgende verhalen en foto,s met grote belangstelling weer tegemoet.

Pa Ma

Daddy Cool

Ja,de legrendarise route door de states,ook daar gaan de mooiste verhalen over,jammer dat ik dat niet in het echt kan aanschouwen, ik zal het maar bij schouwen en duivenland houden,ook mooi