peterjacqueline.reismee.nl

bryce canyon

Hoi Allemaal

Onze reis verliep tot nu toe erg voorspoedig en zonder tegenslagen. Dit kon niet goed gaan en alles bestaat uit 3. Maar It All Comes Oke. Allereerst zijn we op de weg van Grand Canyon naar bryce van de weg afgegaan, om naar de overblijfselen te kijken van de opnameplek van de 600 afleveringen van Gunsmoke. Super leuk en prachtige omgeving. De weg zou aansluiten op de hoofdweg dus we konden gewoon door...ware het niet dat het een onverharde, voor onze auto niet geschikte weg werd...beetje jammer! Gelukkig zonder kleerscheuren weer opde hoofdweg gekomen, de auto nog in goede staat maar wel vuil. Trouwens ook nog gestopt op het punt waar de Colorado River een hoefijzer vormt adembenemend om te zien.

Peter kreeg keelpijn en is ff een beetjegammel geweest. Gelukkig nu weer opgeknapt, wat is het toch een die hard!!!

Vanmorgen stonden we op met heerlijk zonnig weer, mooie wandeling gemaakt tussen de hoodoo's. Voor iemand (Jacq) met hoogtevrees wel een hele onderneming. S'middags sloeg het weer totaal om (dat is hier wel een bekend verschijnsel) Regen, regen en nog eens regen en brrr koud 8 graden, je bent hier wel op ruim 2000m. Ons verder wel prima vermaakt de rest van de dag.

Morgen naar Zion ze voorspellen SNEEUW , lang niet voorgekomen in oktober. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Wordt vervolgd.

Gr Jacqueline & Peter.

Petra

Petertje Petertje les 1 uit het grote autoboek, een personenauto is niet gebouwd voor off road, ook een Mustang niet. Een verkeerde inschatting en je zit vast of er breekt iets af, jullie hebben mazzel gehad!!!

Haha wij hadden in Bryce precies hetzelfde, mooie strakke blauwe lucht en boem lucht haast zwart en met bakken uit de hemel, dan ziet Bryce er heel anders uit.

Ben heel benieuwd naar Zion in de sneeuw, dat lijkt me wel heel apart. Lachen hoor morgen je snowboots aan dn in Vegas weer je teenslippers.

Veel plezier weer met het vervolg van de reis en we volgen jullie!!!!

Greetings

Pa Ma

Dat gevoel als je denkt is het wel goed kennen we wel.

Het is altijd een zeker risico om van de hoofdwegen af te gaan en lees de alg voorwaarden van de verhuurder van de auto er maar eens op na.

Maar goed niks loos en de volgende stap is nog even genieten van het Jacq weer.

Zion hebben wij niet gezien, dus benieuwd naar de plaatjes, ik zou zeggen sneeuwschoenen aan en gaan.

Geniet ze verder.

Pa Ma

Nancy

Ik denk dat het slechte weer komt,omdat mama er is. Gelukkig dat papa weer opgeknapt is!
een fijne reis nog!
xxxx