peterjacqueline.reismee.nl

las vegas 1 en death valley

Hoi allemaal

Na Zion aangekomen in Las Vegas (van 5 graden naar 30 graden).

Wat een gave stad, je stapt gelijk een hele andere wereld binnen. Als je nog geen gokverslaving hebt dan krijg je hem hier wel. Wat een hotels, het zijn allemaal net winkelcentra en gokhallen ineen.

Lekker gaan lopen over de strip van Las Vegas, overal muziek en zoveel te zien.

Bij de MGM naar binnen gegaan om te kijken,daar loop je gewoon eerst een uur binnen, of er nog kaarten voor het concert van Madonna waren. (thuis nog geprobeerd maar was sold out)

En.... ja hoor er waren toch nog kaarten en ook nog op goede plaatsen, nou daar hebben we niet lang over na dacht maar gewoon gekocht. Wat een avond, super geluid, gave show en wat een zaal. Echt een belevenis.(één van de vele deze vakantie.)

De andere dag vroeg opgestaan(viel niet mee, concert was laat afgelopen en Las Vegas erg mooi in de avond) en naar Death Valley gereden. Wat een stilte weer opeens, en wat is het hier warm tegen de 40 graden. We wilden graag naar een fan memorial punt van U2 maar hebben het helaas niet kunnen vinden. Teleurstelling even groot maar weer snel vergeten. Wel hierdoor een mooie rit door de Death Valley gemaakt. Natuurlijk weer heel mooi om te zien.

Morgenochtend weer lekker terug naar Las Vegas om hier nog 2 dagen te genieten.

Wordt vervolgd.

Gr Peter & Jacqueline

Petra

Las Vegas is eigenlijk meer een pretpark vind je niet?
Je vindt er niets stedelijks terug, maar super gezellig en 's-avonds met al die lichtjes heel apart.

Lekker idee tich dat je daar nog even naar terug mag.

Jammer dat je de Big tree niet hebt gevonden maar gelukkig hebben we de foto's nog.

Madonna in MGM!!!! Wat een super belevenis en tof Jacq om het concert nog een keer te zien hoewel je vast je maatjes hebt gemist, denk dat Steef, Mark en ik best weer mee hadden gewild ;-) Hoe vond je het Peter, heel wat anders dan U2 maar zeker ook een waanzinnige show!!

Nou geniet van je laatste dagen want het eind komt nu wel echt erg in zicht. Have fun!!!!!!

Pa Ma

Viva Las Vegas een gekkenhuis is het eigenlijk.

Het is net of je in een andere wereld ben.

In ieder geval is het jullie ook niet tegengevallen en de conclusie is, dat je het gezien moet hebben.

Ja en dan MGM een geweldig toetje denk ik zo en het onverwachte is altijd leuk.

Verder nog een paar plezierige dagen en geniet er van.

Pa Ma