peterjacqueline.reismee.nl

zion

Hoi Allemaal

Vertrokken uit Bryce met sneeuw, doorgereden naar Zion, met onderweg sneeuw, hagel en regen. Jaaa Indian summer!!!

Gelukkig ligt Zion een stuk lager dan Bryce,(van 2900 naar 1100 mtr ). Maar weer goed aangekomen. S''middags werd het droog en zijn we, na eerst wandelschoenen te hebben gekocht, aan de wandel gegaan.Nu denk je na al 3 parken gezien te hebben, kunnen we nu nog verrast worden? Ja hoor dat kan, want weer waren we onder de indruk van de mooie natuur in Zion. Weer heel anders dan de vorige 3. Je vraagt je af hoe dit allemaal heeft kunnen ontstaan.

De volgende dag maar weer vroeg opgestaan en 2 wandelingen gemaakt, waarvan 1 naar een waterval. Dit was klimmen en klauteren, maar zeer de moeite waard. De 2e wandeling (heen en terug) ging heerlijk door het bos en langs de rivier. Het gevolg hiervan is nu dat we allebei niet meer voor of achteruit kunnen. Wat een spierpijn. Volgende keer weer lekker naar het strand!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen op naar Las Vegas . Yeahhhh, wie weet worden we multi miljonair via de fruitautomaat en dan blijven we reisverhalen sturen.

Wordt vervolgd.

Gr Peter & Jacqueline

Reacties

Reacties

daddy cool

Zo ik begrijp, is ons Nederlandje niets meer,maar ik ben zeer gelukkig dat je allemaal mag beleven. Nu ik, ik ben met auto carma ook een tocht gaan maken,dit in ons eigen Noord Braband, ik heb veel genoten, niet in een grote auto, maar op een Solex, het riwiel aangedreven door een hulpmotor, wel in de regen,maar ik ben blij dat ik dit ook mee heb mogen maken. Groetejes daddy cool en uiteraard onze hele familie xxxx
r

Pa Ma

Het weer dat je mee maakte vanuit Bryce is typisch de usa alles is mogelijk en moet je ook meemaken.

Die wandeltochten zijn wat anders dan het Kralingse bos op zondagmiddag en dan te bedenken dat je daar dagen kan lopen.

Ik neem aan dat het aan het einde van de dag bij een pot bier en een goede hap de spierpijn van zelf weer over gaat.

Ja en dan Las Vegas, we zijn benieuwd hie jullie het vinden.

Amuseer je.

Pa Ma

Gaby

Jullie nemen het geld maar mee naar huis, want ik blijf niet voor eeuwig op het huis passen.

Nancy

Ik zie het wel op mijn rekening verschijnen

Petra

Hoi hoi, kan ik me ook ergens inschrijven voor een kleine financiële bijdrage. Heb net een mooie Jeep Cherokee SRT 8 gezien en helaas kosten die ook wat ;-)

Lekker uit je dak gaan in Vegas and remember What happens in Vegas stays in Vegas!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!