peterjacqueline.reismee.nl

chicago - the windy city

city visit van 30sep-2okt

Hi All,

Na een goede maar lange vlucht aangekomen op de luchthavenO'HareChicago.

Toch jammer dat het daarna nog zeker een uur duurde voordat we door de immigratie waren...maar goed daarna lekker los in Chicago.

Gelijk op stap gegaan met de oh zo belangrijke straten map.Af en toe East en West door elkaar gehaaldmaar goed dat hoort er ook bij.

Wat is Chicago een waanzinnig mooie stad met al die verschillende gebouwen. Alles goed kunnen

zien met de hop on hop off bus en vanaf het water. De Willistower hebben we in de avond bezocht wat een hoogte en dan kun je ook nog op het sky deck brrr ..niks voor Jacq. Heel toevallig was Mr Hot Dog 2012 ook in de tower.

Helaas komt er dan komt er dan een einde aan 3 heerlijke dagen in Chicago maar goed de vakantie is nog lang niet voorbij, op naar Denver Red Rocks en Durango Silverton en....onze cabrio!!!!!!

Voor impressies zie onze foto reportage.

Wordt vervolgd.....

Groetjes van Peter&Jacqueline

Reacties

Reacties

Petra

Ohh wat heerlijk om die foto's weer te zien, het is zo'n super stad!!

Komt Mr Hotdog 2012 mee naar Nederland?? Weet niet of dat een goed idee is ????

Waanzinnig toch in zo'n glazen kooi honderden meters boven de grond, knap hoor Jacq dat je de Willis tower in bent geweest. Ik kan me nog een reis naar Wenen herinneren waarin je aan de kerkmuur vastgeplakt zat en geen stap meer wilde verzetten.

Nu op naar Denver met zijn moois rode grond en natuurlijk Red Rocks. Let een beetje op Petertje want ik weet niet of zijn hart dat allemaal wel aankan. A lot of emotions, lot if emotions!!

Nou goed jullie blog blijven vullen hoor want iedereen kijkt gisteren kwam ik Karin tegen en allebei hadden we zoiets van hallo kom op met die verhalen, jullie hebben tijd zat ????

Nou geniet verder blijf voorlopig lekker daar want de herfst is hier losgebroken dus je mist niets , behalve je kids en Poekie.

Nou ik wacht alweer op het volgende verhaal.

Byby

Pa en Ma

Hallo Jacq en Peter,

Leuk om de foto,s te zien, ze roepen de herinneringen gelijk weer op.

Ik neem aan dat Jacq niet in die glazen kooi is geweest, maar het uitzicht zal ze wel mooi gevonden hebben.

Jullie hebben Chicago ook een mooie stad gevonden, dus de eerste stap was goed.

Nu dan Denver met Red Rocks, we zien de reacties en foto,s wel tegemoet.
Durango zal ook zeker in de smaak vallen.

Amuseer jullie en geniet er van.

Met vriendelijke groet,
Pa/Ma

Gaby

Ohh ziet er leuk uit. Was ik er ook maar:(
Have Fun

XXXXXXXX

Maarten&(Mijn Lenie)

Had Jaqc geen trek in een broodje worst, Ik begrijp dat het iedere feest is,, het is net wat Petra zegt, hier worden jullie hoofden maar nat,maar goed daar doen jullie weer een hoop ervaring op maar ja de vs is jullie op het lijf gescreven. Ik ga nu even van mijn eenvoudige ontbijt genieten,want dit motortje moet ook blijven draaien de groeten van mi en .....!

Karin

Klinkt allemaal erg goed! Ben absoluut niet jaloers, het is hier natuurlijk ook erg genieten!
Blijf schrijven en foto's erop zetten, is erg leuk voor ons thuisblijvers.
Heeeeeeel veel plezier nog. x

Daddy cool

Real heeft het potje weer uit gehaald Ronaldo drie maal einstand :1 _ 4

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!